Tweede werkdag - Reisverslag uit Pieterburen, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu Tweede werkdag - Reisverslag uit Pieterburen, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu

Tweede werkdag

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

30 Januari 2013 | Nederland, Pieterburen

Hi iedereen!

Vandaag moest ik om 5:30 opstaan omdat ik mee moest helpen met het klaarmaken van de vispap. Het was moeilijk opstaan maar het hoort erbij :P Het was zo gemaakt en ik kon snel verder met mijn 'normale' taak. Ik moest vandaag weer de quarantaine 1 t/m 4 in. Vandaag ging alles stukken sneller dan gisteren en heb ik het meeste kunnen onthouden. Het schoonmaken ging iets of wat langzamer dan de rest maar dat kwam omdat ik nog even moest uitvogelen hoe ik dingen nou het beste kon doen. Gelukkig mocht ik gewoon mijn tijd er voor nemen en werd er niet gepuched van dat ik op moest schieten ofzo. Daarna moesten we het gangetje schoonmaken want in die ruimte komen namelijk alle quarantaines samen. Na de quarantaines mocht ik meehelpen bij het 'Reigerbad' (dat is een bad buiten). Daar moest ik het vis eruit halen en eten geven. In dat bad zitten grijze zeehonden en die zijn ook het meest speels. Dat merkte ik ook wel want zodra ik mijn visnet in net water deed om de vissen eruit te halen, trok een zeehond aan mijn visnet en begon er mee te spelen :P dat was wel leuk. Het eten geven was ook heel leuk want ze gaan ook spelen met de vis die je erin gooit.

Na de grote pauze moest ik weer vispapjes klaarmaken en de quarantaines in. Dit keer alleen water geven en eten geven.

Omdat ik die vispapjes moest maken om 6:00 mocht ik een uur eerder stoppen. Helaas was mijn taak nog niet klaar om 16:00 en kon ik pas om 17:00 stoppen. Dus even een werkdag van 11 uur achter de rug...

Net gegeten en nog een film gekeken en dan zo dadelijk mijn bed in en morgen weer om 7:00 aan de bak

  • 02 Februari 2013 - 17:56

    Mij:

    de eerste werkweek zit erop, nu je vrije weekend ?... lekker ervan genieten hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Pieterburen

Vera

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 3116

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Pieterburen Stage 27-01-2013 t/m 29-03-2013

Landen bezocht: