Eerste stage week - Reisverslag uit Pieterburen, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu Eerste stage week - Reisverslag uit Pieterburen, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu

Eerste stage week

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

02 Februari 2013 | Nederland, Pieterburen

Hi iedereen!

Nou mijn eerste stage week zit erop! Heel veel gedaan en daarom ook erg vermoeiend... Het was wel heel leuk en ik verheug me op de andere weken want er is nog zoveel te leren en te doen! Vandaag had ik vrij en morgen ook. Maandag krijg ik om 11:00 een presentatie en daarna moet ik weer aan het werk. Waar de presentatie over gaat weet ik nog niet want we krijgen in totaal 3 presentaties. Ik heb er wel zin in.

Over de afgelopen dagen heb ik niets geschreven maar dat kwam omdat ik hetzelfde heb gedaan die dagen als de andere 2 dagen :P

Het was wel even lekker om uit te slapen en dat deed me heel goed :P

Ik ben benieuwd wat de komende weken mij zullen brengen!

  • 04 Februari 2013 - 18:06

    Diana Van Kemenade:

    Hoi Vera,

    Het eerste verslag is gelezen. Nu de rest nog.
    Nog veel plezier!

    Groet,
    Diana van Kemenade

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Pieterburen

Vera

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 3104

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Pieterburen Stage 27-01-2013 t/m 29-03-2013

Landen bezocht: