04-02-2013 - Reisverslag uit Pieterburen, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu 04-02-2013 - Reisverslag uit Pieterburen, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu

04-02-2013

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

04 Februari 2013 | Nederland, Pieterburen

Hi iedereen!

Vandaag kon ik lekker uitslapen :) Ik hoefde pas om 11:00 aanwezig te zijn voor twee presentaties. Die kregen we zodat we konden begrijpen hoe en waarom er op deze werkwijze gewerkt wordt. Ook hoe Lenie 't Hart begonnen is. Heel leerzaam en ook wel leuk om te zien. Deze twee presentaties duurde tot 15:30 dus onze late shift (die normaal gesproken begon om 14:00) had ze veranderd in een half late shift dus we hoefde maar om 19:00 te beginnen. Dat is natuurlijk wel lekker :)

Vandaag ging het werken heel snel gelukkig, het is fijn als alles wel sneller gaat en goed gaat :) We hoefde gelukkig alleen te voeren want schoonmaken doen ze alleen in de morgen. Daarna was het eigenlijk alleen de boel een beetje opruimen in de keuken en nieuwe vis uit de vriezer halen en de was doen.. That's all!

Om 22:15 waren we klaar.

Morgen hebben we weer late shift maar dit keer moeten we wel om 14:00 beginnen dus ik kan nog uitslapen :D